Deze site maakt gebruik van cookies voor een betere gebruikerservaring.

Huurder

 

U huurt sinds kort, of al weer een hele tijd een woning of appartement bij De Woonschakel. U heeft gemerkt en gaat merken dat de serviceverlening hoog in het vaandel van De Woonschakel staat. Service waar u gebruik van kunt maken. Service op het gebied van onderhoud, zelf aangebrachte voorzieningen, het serviceabonnement, het beschikbaar stellen van de verhuizer (een afgesloten aanhanger die u gratis mag gebruiken tijdens uw verhuizing). Dit zijn slechts een klein aantal voorbeelden die De Woonschakel u als service kan aanbieden. Maar de belangrijkste service is toch wel dat u met uw vragen over wonen bij De Woonschakel terecht kunt. Twijfel niet wanneer u ergens mee zit of iets wilt weten, bel de klantenservice of kom gewoon gezellig langs bij een van de kantoren. U bent welkom!

WocoAPP nu beschikbaar voor onze huurders
Gemakkelijk een reparatie melden, een bericht sturen of contact leggen met De Woonschakel? Een foto meezenden met uw reparatieverzoek? Dat kan vanaf nu ook met onze WocoAPP. Installeer deze nu op uw iPhone of Android-telefoon en ga meteen aan de slag. Klik hier voor meer informatie: WocoAPP.

Klantenservice

Maandag t/m vrijdag 08.00-16.30 uur

0227 54 54 54

Terugbelverzoek

Vul uw gegevens in en wij bellen u terug.

Contact

Reparatieverzoek

Hier kunt u een reparatieverzoek indienen.

Reparatieverzoek

.

Contact

De Woonschakel Westfriesland
Randweg 11a
1671 GG Medemblik

Postbus 72
1670 AB Medemblik

0227 54 54 54

E-mail: info@dewoonschakel.nl

IBAN: NL96 BNGH 0285 0336 11

Storingen

CV-installaties, warmtepomp, WTW-units, MV-boxen, rook- en COmelders en zoninstallaties:
Energie Service Noord West (ESNW)
0227 54 95 30

Verwarming Rigtershof, Grootebroek:
Schouten Techniek
0227 54 95 90

Verwarming Koggenlandhuis, Midwoud:
Schermer Installatietechniek
0227 54 95 80

De Woonschakel

thuis in westfriesland