WocoAPP nu beschikbaar voor onze huurders Gemakkelijk een reparatie melden, een bericht sturen of contact leggen met De Woonschakel? Een foto meezenden met uw reparatieverzoek? Dat kan vanaf nu ook met onze WocoAPP. Installeer deze nu op uw iPhone of Android-telefoon en ga meteen aan de slag. Klik hier voor meer informatie: WocoAPP.
Formulier Via onderstaand formulier kunt u een reparatieverzoek indienen. Als het niet mogelijk is om op het door u aangegeven tijdstip langs te komen dan nemen wij telefonisch contact met u op. Spoedeisende reparaties en reparatieverzoeken kunt u telefonisch doorgeven via 0227 54 54 54 (ook voor spoed buiten kantooruren).
Buitensluiting Klik hier voor informatie over buitensluiten.
StoringenCV-installaties, warmtepomp, WTW-units, mechanische ventilatieboxen, rook- en COmelders en controle van de omvormer bij de zoninstallaties: Energie Service Noord West (ESNW) - 0227 54 95 30
Voor het indienen van kleine reparaties heeft u een serviceabonnement nodig. Heeft u geen abonnement? Via onderstaande knop kunt u een serviceabonnement aanvragen. Na aanvraag van het serviceabonnement kunt u hieronder meteen een reparatieverzoek indienen.